redoctobermsz

Kto szuka ten znajdzie, a kto nie chce szukać to nigdy nic nie znajdzie

6 thoughts on “Skąd Pan czerpie te informacje?! 1/3

  1. zadam powtórnie proste pytanie – jaki jest mechanizm powstawania pływów oceanicznych dla konstrukcji ziemi z wewnętrznymi oceanami, bez masy księżyca?

    • Odwracam pytanie 🙂 , pływy jak pan wie, są tam gdzie jest księżyc i z drugiej strony jednoczesnie tam gdzie go nie ma ” 🙂 , wiedział pan o tym ? , to gdzie pańska „masa księżyca” której tam nie ma , robi te pływy ? 🙂

  2. Witam czy moglby sie Pan odniesc do tego wpisu? Ja nie jestem nikim od plaskiej Ziemi tylko znalazlem szukajac Pana po nazwisku jak najwiecej info, i wyskoczylo mi to jako pierwsze, ze niby Pan masonem jest 🙂

    http://damgrath.blogspot.co.uk/2015/01/mariusz-szczytynski-syjonista.html

    • Jasne ,ze się odniosę 🙂 , gdyby wymiociny dały się czyms zmierzyć to ten link by posłużył za wzorzec, bezradni płaskoziemcy w toku morderczej argumentacji , musieli cos zrobic na podobieństwo. No i zrobili. 🙂 Gwoli scislosci : masoneria wie ,że zyjemy w kuli ale zgodnie z satanistyczną zasadą odwrotnosci wykreowali uklad sloneczny 🙂

      https://redoctobermsz.files.wordpress.com/2014/02/8.jpg?w=700&h=&crop=1 stella

      stella masońska 🙂

      No to demonisci od PZ musza się zastanowic 🙂 , albo jestem masonem co lansuje i broni ukladu slonecznego , albo lansuje NC , jedno drugiemu przeczy.

      Przeciez demonisci od PZ , uważają ze dzisiejszy swiat jest sterowany przez masonów 🙂 , ci od PZ to uprawiają totalną paranoję 🙂 . 🙂

      Oni po prostu nie mają innego wyjscia 🙂

      • Ja tez myslalem, ze przez masonow illuminatow jest swiat sterowany a jestem przeciwnikiem diabelstwa, czyli kto rzadzi? Sam diabel?

  3. Tutaj o kimś (mesjasz, antychryst) mówi Pan Dariusz

Dodaj komentarz