redoctobermsz

Kto szuka ten znajdzie, a kto nie chce szukać to nigdy nic nie znajdzie

Pół roku ze Świadkami Jehowy

18 Komentarzy


Witam Panie Mariuszu

Na wstępie dziękuję Panu za otworzenie mi oczu.

Postanowiłem, że podzielę się z Panem tym co udało mi się zaobserwować podczas 6 mies studium biblijnego z SJ

Wszystko było fajnie na początku, póki nie zacząłem sprawdzać pewnych rzeczy.Zajrzałem do ich starszej literatury, czego oni nie zalecają.I tutaj zaczęły się schodki ponieważ jedno całkowicie przeczyło drugiemu. …

Powiedziałem im więc coś takiego "Kochani mówicie, że wy-Świadkowie Jehowy jesteście jedyną prawą, sprawiedliwą religią, mówicie, że inne religie są odstępcze, fałszywe itt.Macie kanał łączności od Jehowy (czyli od Boga) i teraz ten kanał łączności mi piszę, że 2+2=4 a rok później w tym samym temacie pisze co innego.To przepraszam bardzo kim jest Bóg? Czy Bóg jest ojcem kłamstwa"

Oczywiście to wystarczyło do tego by być przez nich nieprzychylnie traktowanym.Jeszcze dodałem pewne fakty historyczne pokazujące list ŚJ do Hitlera.

Początkowo chcieli mu się przypodobać, nawet napisali do niego list *deklaracja faktów" gdzie próbowali wkraść się w jego łaski kosztem krytyki Żydów i Anglików.

Dopiero gdy TO NIE DAŁO REZULTATÓW, Hitler wziął ich sobie za cel i wtedy dopiero zaczęli protestować i pisać listy z pogróżkami do niego, co oczywiście w niczym nie pomogło a tylko pogorszyło położenie Świadków.

Powiedziałem im "Łatwo było podlizywać się a później grozić z nieobjętego wojną Brooklynu w USA"

Po przedstawieniu tych jakże oczywistych faktów, Świadkowie bardzo szybko skończyli z serdecznością i zaczęli mi grozić, że przerwą ze mną studium biblijne (powinno być studium książkowe)

Zareagowali jak robak, który gdy ktoś podniesie kamień zaczyna się wić.

Ich religia jasno pokazuje, że jest wytworem masonerii.Można ich nazwać kiepskim eksperymentem wolnomularzy.W początkowym okresie używali masońskich symboli na strażnicach (krzyż w koronie oraz symbol templariuszy) a nawet masoneria użyczała im sal na ich zebrania w latach 20-stych.I oni mówią, że nie mają nic wspólnego z masonerią.

Kpiny w biały dzień po prostu.

Mało tego, zbadałem dokładnie czym się zajmuje Towarzystwo Strażnica.Wiesz, że oni za kulisami mają 50% udziału w firmach zbrojeniowych? Dobre co? Tyle tylko, że oficjalnie niby przeciwstawiają się wojnie.

Nie chce mi się mnożyć w nieskończoność przykładów ich kłamstw i hipokryzji.

Są karykaturalnym przykładem na to, jak można religie wykorzystać w sposób instrumentalny.Nie mają pojęcia jak są wykorzystywani a jak im się powie prawdę…to nawet nie chcą jej przyjąć albo kręcą lub uciekają się do pogróżek.

Generalnie ludzie religijni potrafią być gorsi od ateistów co widać szczególnie jaskrawo na przykładzie Świadków Jehowy.

Przeżycia z nimi odsunęły mnie od religii w ogóle.Po prostu się zraziłem."Religia sprawia, że dobrzy ludzie robią złe rzeczy" to znane powiedzenie i co gorsza do nich jaskrawo pasuje.

Nie uważam, że każdy człowiek religijny jest zły, ale większość nie rozumie przesłania Jezusa.Jeśli ludzie mi piszą

"Katolicyzm, tzn. Kościół Rzymski ma rację, to jest jedyna prawdziwa religia, a wszystkie inne, i wszystko inne, to tylko nisze dla tych, którzy nie posiadają grama mądrości, intuicji i nie potrafią korzystać z rozumu"

Odpisuje im "Wiesz, ale u Świadków Jehowy słyszałem podobne wypowiedzi oni twierdzą, że są jedyną prawdziwą religią a wszystkie inne to Babilon Wielki skazany na zagładę"

Wszystko jest ok póki się z jednym lub drugim fanatykiem zgadzasz.Zrobiłem nawet eksperyment.Początkowo pokazałem, że się zgadzam z jedną z owieczek kościoła i było ok.A jak jest przedstawiłem kontrargumenty zostałem od razu zwyzywany i zablokowany.

Jaki z tego wniosek? Wszyscy, którzy uważają się za osoby religijne bronią swojej opcji (KK, ŚJ lub inne) a jak im się pokazuje fałsz wówczas TYLKO NIELICZNI zachowują się wtedy tak jak nakazuje BIBLIA.

Biblia mówi, ze sługa pański powinien być opanowany i nie wdawać się w spory, jeśli napomina to łagodnością, List Judy opisuje to szerzej.

Czy wiesz jak niewiele osób się do tego stosuje?

Mało jest osób prawdziwie religijnych, większość to pseudo chrześcijanie a ci którzy uważają się za prawdziwych naśladowców Chrystusa (ŚJ) poniżają go w swoich doktrynach zabierając mu Boskość a ich życie rażąco temu przeczy.Więcej mają wspólnego z islamem niż chrześcijaństwem.

Generalnie religie stworzone przez masonów (ŚJ, mormoni) i im podobni są skrajne, nieudolne i głupie.Ich nauki się ciągle zmieniają bo masoneria nie uznaje dogmatów (tak jak KK) i dziś za pośrednictwem swoich religii głosi jedno, jutro zupełnie co innego.Z tego co wiem to Biblia się nie zmienia.

Czy rozczarowałem się ogólnie do religii? Po przygodach ze Świadkami Jehowy i innymi fałszywymi naśladowcami Jezusa, mogę powiedzieć, że………właściwie tak, aczkolwiek wiem, że są ludzie, którzy naprawdę naśladują jego nauki, jednak jest ich mniejszość.Większość to po prostu fanatycy, którym brak jezusowych przymiotów jak życzliwość, miłość do bliźniego, cierpliwość, pokora,Obojętnie czy deklarują się jako katolicy czy też Świadkowie Jehowy.Jednak podają się za kogoś kim nie są.

To co teraz napiszę może się wydać niewygodne dla ŚJ i Katolików.Otóż prawda jest taka, że wszystkie większe religie są obecnie kontrolowane przez masonów.Świadkom Jehowy i Katolikom może się wydawać, że są przeciwnikami a w rzeczywistości są za kulisami tym samym, to znaczy, mogą być sterowani przez tą samą organizacje za kulisami.

To jest zabawa w hegelianizm.Czyli konflikt na pokaz a za kulisami należy do tego samego klubu.Tak się robi w polityce i religii też.

Dlatego też moim zdaniem nie należy się dać omamić żadnej instytucji obojętnie czy jest ona polityczna czy religijna.

Nadesłane

PS. chcecie zobaczyć stopień "sprania mózgu" przez indoktrynację SJ?
to jest komentarz Świadka Jehowy na tzw. nie korzystne argumenty. Dla mnie to "klasyka gatunku".

a to treść:

Juz na poczatku tak mysalem. Jestesie oszczarcami jaj szatan. S.J prowadz dzialalnosc harytatywma stad zwolnieni od podatko. Gdy ostanie Francja ich zazadala sad w Strazburgu anulnwaj jej zadania. Firmy zbrojeniewo. O was to Jezus pow. ,,sercem daleko sa odemie. Szukacie omamow, szkacie swiatow pod ziemia. Glupota. Odrzucacie of. Jezusa. Bluznicie Imieniowi Bozemu. Rozktoszjecie sie pisaniem bzdor chwakac jeden driego. Jestescie niewyroslymi dziecmi ktorych frazesy krytykoja katolicy. Jedynie Kasia, Nadia bija Was na glowe. Wasze towarz. nimi to jak wezy z owcami. Podlosc i hamstwo to wasza domena. Odstepcy! Dla was gehenna, jesli znacie to. To wyniki obserwacji przez ostatni czas. Wole miec do czynienia z upmsledzonym niz idiotami. Jestescie jak malowane groby. Smierdzicie demonizmem. Bo jestescie ich narzedziami. Swiecicie swiatlem szatana. I tak wygladacie.

Reklamy

18 thoughts on “Pół roku ze Świadkami Jehowy

  1. Jeszcze nadmienię że Świadkowie Jehowy są promowani przez korporacje Coca Cola. Dlaczego?,czyżby to był wyraz sympatii?. Nie!. Ale dlatego że Strażnica ma w tej firmie udziały!.

  2. Witaj Maćku.Dobrze że opisałeś swa przygodę że Świadkami Jehowy na blogu Mariusza.Takie świadectwo jak twoje jest potrzebne aby innym otwierać oczy.Podoba mi się to że sam myślisz a nie żeby ktoś narzucał tobie myślenie.Odkryłeś też powiązania Strażnicy firmy Świadków Jehowy że ma udział w firmach zbrojeniowych.Tak to prawda oni maja tez własną firmę komputerowo-programową która jest zarejestrowana na Cyprze. Co ciekawe jako logo ma ta firma znak reki która trzyma w niej kule ziemską oraz węza.Co ciekawe Strażnica pouczyła swych wyznawców ,czcicieli Strażnicy aby nie korzystali z ich logo. Dlatego że logo mogło by zmylić innych "finansistów" co do statutu prawnego "Strażnicy". Ja odkryłem 5 znaków "logo" firm które nalezą do Świadków Jehowy.Oto ta firma Strażnicy:http://www.gfi.com/http://www.teamviewer.com/pl/download/windows.aspx Dobrze zauważyłeś ze to nie religie są droga prowadząca do zbawienia. Bowiem Jesus Chrystus jest zbawieniem. Inni uzurpują sobie to prawo w celu gromadzenia wiernych. Jednakże tych wiernych się oszukuje i wyzyskuje że ciągle potrzeba więcej się wysilać aby zapracować sobie na zbawienie. Tym samym odrzucają dar łaski Bożej . Bowiem na zbawienie nie można sobie zapracować. Dobrze ze zauważyłeś ze odbiera się Boskość Chrystusa. To jest celowa zagrywka Masonów , Iluminatów i diabła aby ograbić i poniżyć Chrystusa.Po tych wszystkich religijnych doświadczeniach można mieć dystans do religii. Najważniejsze to mieć wiarę Chrystusa. Ponieważ Jesus Chrystus jest wybawieniem i w Nim pokładamy nadzieje. Pozdrawiam serdecznie.

  3. Juz na poczatku tak mysalem. Jestesie oszczarcami jaj szatan. S.J prowadz dzialalnosc harytatywma stad zwolnieni od podatko. Gdy ostanie Francja ich zazadala sad w Strazburgu anulnwaj jej zadania. Firmy zbrojeniewo. O was to Jezus pow. ,,sercem daleko sa odemie. Szukacie omamow, szkacie swiatow pod ziemia. Glupota. Odrzucacie of. Jezusa. Bluznicie Imieniowi Bozemu. Rozktoszjecie sie pisaniem bzdor chwakac jeden driego. Jestescie niewyroslymi dziecmi ktorych frazesy krytykoja katolicy. Jedynie Kasia, Nadia bija Was na glowe. Wasze towarz. nimi to jak wezy z owcami. Podlosc i hamstwo to wasza domena. Odstepcy! Dla was gehenna, jesli znacie to. To wyniki obserwacji przez ostatni czas. Wole miec do czynienia z upmsledzonym niz idiotami. Jestescie jak malowane groby. Smierdzicie demonizmem. Bo jestescie ich narzedziami. Swiecicie swiatlem szatana. I tak wygladacie.

  4. Originally posted by endriu090:

    Bluznicie Imieniowi Bozemu. Rozktoszjecie sie pisaniem bzdor chwakac jeden driego. Jestescie niewyroslymi dziecmi ktorych frazesy krytykoja katolicy…. itd

    Endriu takiego bełkotu dawno nie czytałem. Czytając twój post uśmiałem się jak nie wiem. Zapewne wszyscy potraktują to jako dobrą dawkę humoru. Gen.4/5 … (w miejsce Kain wstaw Endriu)wtedy Kain rozgniewał się bardzo i zasępiło się jego oblicze. (6) I rzekł Pan do Kaina: Czemu się gniewasz i czemu zasępiło się twoje oblicze? (7) Wszak byłoby pogodne, gdybyś czynił dobrze, a jeśli nie będziesz czynił dobrze, u drzwi czyha grzech. Kusi cię, lecz ty masz nad nim panować.

  5. Endriu podziwiam 🙂 przepiękny tekst , sam takiego nie wymyśliłem bądąc świadkiem :)cytat:"Odstepcy! Dla was gehenna, jesli znacie to. To wyniki obserwacji przez ostatni czas. Wole miec do czynienia z upmsledzonym niz idiotami. Jestescie jak malowane groby. Smierdzicie demonizmem. Bo jestescie ich narzedziami. Swiecicie swiatlem szatana. I tak wygladacie."

  6. tak chciałem nadmienić jeszcz Drogi Janku żę zieloświątkowcy też zostali stworzeni prze mosonerie i też używają krzyża w koronie też robią pranie mózgu i czekają na NWO 🙂 tak więc pozdrawiam

  7. Co znaczy ;TEZ; My ani krzyza ni uznajemy. Ktos rzucil haslo MASONERIA. A wy jak rzep psiego ogona. A powielanie zaslyszyanych bajek to…! domysl sie. Nie pomagacie koledze prostowac Bibli? Umilcie mu czas swa obecnoscia.

  8. bajki zasłyszane ? mi sie wydaje że to Ty Andrzeju nie ma zielonego pojęcia , krzyż w koronie jest krzyżem ,jest symbolem herben rycerzy templariuszy rytu York , możesz to szybko sprawdzić ,Towarzysto zmieniło nauke o krzyrzu żeby kuryś fakt stworzenia przez masonerie , badacze pisma i epifaniści do dziś sie posługują tym krzyżem 🙂

  9. podałbym Ci linki Endriu ale i tak ich nie otworzysz , przerabiałem ten problem z taką siostrą ode mnie ze zboru 😛

  10. UWAGA!!! NIE PIJCIE COKOLI! SPONSORUJA FIRME S.J. TAKA BZDURE NIE SLYSZALEM MIMO ZE ROZMAWIALEM Z TYSIACAMI LUDZI. ,,NAJWYZSZE UZNANIE,, DLA AUTORA!!!!!!!!

  11. Originally posted by endriu090:

    UWAGA!!! NIE PIJCIE COKOLI! SPONSORUJA FIRME S.J. TAKA BZDURE NIE SLYSZALEM MIMO ZE ROZMAWIALEM Z TYSIACAMI LUDZI. ,,NAJWYŻSZE UZNANIE,, DLA AUTORA!!!!!!!!

    Witaj Andrzeju dla ciebie jako Świadka Jehowy jest to pewnie szok. Ciężko ci zrozumieć ze Strażnica jest firma która wykorzystuje ludzi pod przykrywka religii i obietnicy zbawienia w imię jej(Strażnicy), jako jej "utożsamiającego się". Otóż zadaniem Strażnicy jest wyprowadzenie pieniędzy z dobrowolnych datków, darowizn i przekazanych majątków jako wolnych od podatku do ich udziałowców (akcjonariuszy) w Ameryce. Przykład w Hiszpanii kiedy Strażnica sprzedała drukarnie "Świadkowie Jehowy" protestowali w maskach przeciwko wyprowadzeniu pieniędzy do USA. Świadkowie Jehowy to nic innego jak dobrze zorganizowana firma.Tu masz mój film.

    A tu niektóre firmy w których Strażnica ma udziały (akcje).Akcje w spółkach, takich jak Exxon Mobil, Coca Cola, Procter & Gamble, Phillip Morris, jeden z największych na świecie producentem papierosów.http://translate.google.at/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.jwfacts.com/watchtower/politics.php&prev=/search%3Fq%3DThe%2BCoca-Cola%2BCompany%2BWitness%2BJehovah%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DW1Z%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26channel%3Drcs%26biw%3D1024%26bih%3D457&sa=X&ei=jrJQUeKUM8X74QSnooHQBg&ved=0CHEQ7gEwBg

  12. EJ chlopcy. Jak moga szokwac glupoty. Szokowac moga ludzie o ktorych powszechnie sie sadzi ze sa inteligentni a pisza bzdury. Czy przesladowcy chrzescijan byli glupcami? Byli wyksztalconymi,szanowanymi. Lecz stali sie oponentami. Rok 70ne. zweryfikowal ich ,,racje,,. Znajacy historie znaja ich los. Czy ktos jest w stanie udowodnic ze ta nauczka nie dotknie jego? Wiec rzucajac kalumnie 2krotnie pomyslcie. Warunek-nalezy rozsadnie myslec a nie klakierami, towarzystwem wzajemnej adoracji. POZDRAWIAM

  13. skąd Janku mazsz te wszyskie informacje ? ?

  14. Originally posted by endriu090:

    EJ chlopcy. Jak moga szokwac glupoty. Szokowac moga ludzie o ktorych powszechnie sie sadzi ze sa inteligentni a pisza bzdury. Czy przesladowcy chrzescijan byli glupcami? Byli wyksztalconymi,szanowanymi. Lecz stali sie oponentami. Rok 70ne. zweryfikowal ich ,,racje,,. Znajacy historie znaja ich los. Czy ktos jest w stanie udowodnic ze ta nauczka nie dotknie jego? Wiec rzucajac kalumnie 2krotnie pomyslcie. Warunek-nalezy rozsadnie myslec a nie klakierami, towarzystwem wzajemnej adoracji. POZDRAWIAM

    , endriu, kto cie nauczył takiej sofistyki?, koledzy podają argumenty a ty co masz?, nic nie masz , jak nic nie masz to tkwisz w kłamstwie. Musisz miec argumenty, zburzenie Jerozolimy nie było slepe ale uzasadnione i zapowiedziane, dlatego musisz mieć argumenty.

  15. Originally posted by sentensed:

    skąd Janku masz te wszystkie informacje ? ?

    Michał "kto szuka ten znajduje" Mateusza 7:7.Prawda jest taka ze Świadkowie Jehowy to Firma bardzo dobrze zorganizowana. Pozostali jak "Endriu" to utożsamiający się z nimi (czytaj wykorzystywany przez psychomanipulacje). Obecnie wiele ludzi utożsamia się z dana firma jak z red bulem, IPhone,Aple itp. Strażnica już od początku założenia jest nastawiona na zysk. Trochę coś ujawnili nawet w książce "Głosiciele". Strażnica jest własnością akcjonariuszy (założycieli). Obecnie Strażnica swe dochody lokuje w funduszach powierniczych. W polskim języku jest mało informacji na ten temat (są utajniane).Natomiast w USA każdy udział w akcjach danej firmy musi być rejestrowany i zgłoszony.I te informacje muszą być jawne, ale jedynie w USA.Dlatego te informacje są w języku angielskim,trochę w niemieckim.Wszystko musi być jawne druki , skany i zapiski z giełdy i obroty akcjami.Gdyby te informacje były sfabrykowane to grozi kara wiezienia.Nikt by nie odważył się tego manipulować.Zresztą Świadkowie Jehowy maja cala otoczkę Prawników.Żadna religia nie ma tylu Prawników co Świadkowie Jehowy.Druga po nich to Scjentologia która tez ma swoich prawników.Państwo USA nie ma nic przeciwko temu aby nawet religie lokowały swe oszczędności w akcjach innych firm.Jednakże od akcji należy się prowizja od transakcji i ona trafia do skarbu państwa.Jednakże jak to się ma do nie gromadzenia skarbów na ziemi?.jak to się ma w stosowaniu podwójnych mierników?Jak to się ma nie byciu częścią świata?

  16. Originally posted by endriu090:

    EJ chłopcy. Jak noga szokować głupoty. Rok 70ne. zweryfikował ich ,,racje,,. Znający historie znają ich los. Czy ktos jest w stanie udowodnić ze ta nauczka nie dotknie jego?

    Andrzeju te informacje o Zburzeniu Jerozolimy które głoszą Świadkowie Jehowy są nie prawdziwe. Oto film wyjaśnia te kwestie roku 70.

    I kolejny Krzysztofa Niskiego.

  17. i tu tu jerst Janek pies pogtrzebany 🙂 tzw "druga strona medalu" jeśli są oficjalne niepodwarzalne doody to nie mamy co dystukować żę to prawda :)Towarzystwo strażnica też trzepie kase 🙂 dla ciekawoistki moge powiedzieć że Watykam ma największe udziały w fabrykach środk,ów antykoncepcyjnych , a zabrania ich używać 🙂

  18. Skoro filmy, lub czyjes domysly sa dla Was argumentem-gratuluje stad nie dziwia Wasze slowa. Argumentem dla mnie jest Biblia. Boze zamierzenie, skorzystanie z ofiary okupu. Uprawianie filozofi jest mi obce. A powyzszych sprawach nawet nie pisniecie. ZNAMIENNE!!!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s